11. mai 2008

Blogimäng

4 tööd, mis mul on olnud:
1. Linnaameti Posti sorteerija
2. õpetaja (siiani)
3. suvel olen olnud kasvataja lastelaagris
4. lisaks kodutööd

4 filmi, mida vaataks uuesti ja uuesti:
1. Madisoni maakonna sillad
2. Sügis New Yorkis
3. Visa hing I-IV
4. Kahevõitlus

4 kohta, kus ma olen elanud:
1. Olen kogu aeg elanud Pelgulinnas.
2. Kooliaegadel Tartus.
3. Kalamajas.

4 sarja, mida ma armastan:
1. CSI sarjad
2. Hercule Poirot
3. Miss Marple
4. Monk

4 kohta, kus ma olen puhkamas käinud:
1.koolivaheajad Paides, Narvas, sugulaste juures maal
2.Eesti saared: Saaremaa, Hiiumaa, Vormsi, Naissaar, Aegna, Kihnu
3.Lõuna-Eesti
4.Nõukogudeaegsed reisid: Aserbaidžaani, Moldova, Gruusia, Leedu, Läti, Venemaa (Peterburg, Moskva)... Nostalgia :)

4 lemmikrooga:
1. wokiroad
2. lõhe ahjus
3. kartulipuder hakklihakastmega
4. ahjukartulid ahjulihaga

4 veebilehte, mida ma külastan iga päev:
1. koolielu.ee
2. ekool.ee
3. hot.ee
4. postimees.ee

4 kohta, kus ma praegu parema meelega oleksin:
1. teki all soojas:) mujal hetkel ei tahaks kusagil olla
Aga, kui peaks kodunt ära minema, siis:
2. SPA-s
3. mere ääres väikeses majas
4. kusagil eksootilises kohas

Kellele ma blogipalli edasi viskan?
Need, kes minu blogi loevad, võivad ise ka vastata. :)

Kommentaare ei ole: